Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  
TEL. 793 968 500
fartus@fartus.pl

Fartus

Przeglądaj zawartość koszyka
Produkty w koszyku (0)
Wartość zamówienia: 0
Przeglądaj zawartość koszyka

Kategorie

Nowości

DOZOWNIK NA RĘKAWICZKI
Kod: DOZ3
Cena netto: 55.00
Cena brutto: 67.65 zł
DOZOWNIK NA ZARĘKAWKI
Kod: DOZ2
Cena netto: 154.00
Cena brutto: 189.42 zł
PŁASZCZ FOLIOWY
Kod: 046
Cena netto: 1.37
Cena brutto: 1.69 zł
OCHRANIACZ NA OBUWIE WYSOKI
Kod: 035
Cena netto: 0.50
Cena brutto: 0.62 zł

REGULAMIN

Zakupy w naszym sklepie oznaczają akceptację regulaminu.

REGULAMIN sklepu internetowego
Właścicielem domeny i sklepu internetowego http://fartus.pl  jest

P.P.H. FARTUS Jerzy Nawrocki ul.Oficerska 2/52 38-400 Krosno  działająca na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 1428/90   U.M.Krosno, NIP 684-100-45-83

1. Zamówienia można składać  24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej  http://fartus.pl

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży zamawianych towarów.

3. W zamówieniu (w koszyku), wskazuje się:
a. zamówiony towar;
b. adres, na jaki ma być dostarczony towar oraz adres na jaki ma zostać wystawiona faktura (mogą to być dwa różne adresy);
c. sposób dostawy.
d. sposób płatności.

4. Zamówienie jest realizowane na adres wskazany w zamówieniu. Wymagamy kompletnego adresu pocztowego, na który ma być wysłane zamówienie.

5. Jeżeli adres dostawy będzie błędny lub niedokładny, nie ponosimy odpowiedzialności za:
- niedostarczenie towaru
- opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru

6. Jeżeli z jakichś przyczyn w Magazynie brakuje części produktów objętych Państwa zamówieniem, wyślemy wiadomość, na adres email podany w formularzu zamówieniowym, z informacją na temat dostępności danego produktu. W wiadomości tej poprosimy Państwa aby podjęli decyzję odnośnie dalszego postępowania w sprawie zamówienia.

7. W sytuacji opisanej w punkcie 6 w zależność od sytuacji można:
a. zrezygnować z realizacji zamówienia w całości;
b. wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia;
c. zrezygnować z części zamówienia

8. W sytuacji opisanej w punkcie 6 powyżej, wstrzymamy zamówienie do momentu uzyskania od Państwa informacji zwrotnej odnośnie dalszego postępowania. Jednak w przypadku braku jakiegokolwiek kontaktu w terminie 7 dni roboczych godzin, w zależności od sytuacji możemy:
a. zrealizować zamówienie w całości z wydłużeniem czasu dostawy;
b. zrealizować zamówienie w całości po podzieleniu zamówienia na kilka zamówień według czasu dostępności towaru i według swego uznania;
c. zrealizować zamówienie częściowo i dostarczyć towar, który jest w momencie realizacji zamówienia dostępny w Magazynie, a pozostałą część zamówienia anulować;
d. anulować zamówienie w całości.

9. Ceny na stronie sklepu internetowego http://fartus.pl
a. podawane są w złotych polskich
b. zamieszczone przy oferowanym produkcie nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki;

10. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie http://sklep.fartus.pl, po dokonaniu wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności;

11. Fakturę VAT  dołączamy do zamówienia na życzenie Klienta. Akceptując zamówienie Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury bez jego podpisu.

12. Zamówienie można anulować kontaktując się z pracownikiem sklepu internetowego http://fartus.pl mailowo fartus@fartus.pl. 

13. Jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry to zwrot należności nastąpi na konto Klienta (z którego płatność została dokonana) w ciągu 14 dni roboczych. Jeżeli Klient nie posiada własnego konta bankowego należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym, po potrąceniu ewentualnych kosztów przelewu

14. Za przesyłkę można zapłacić:
a. za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
b.przelewem elektronicznym  - w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia – realizację zamówienia rozpoczniemy po odnotowaniu wpłaty na koncie;
c. przelewem bankowym - w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia – realizację zamówienia rozpoczniemy, po odnotowaniu wpłaty na koncie.

15. Zakupiony towar wysyłamy zwykle w ciągu 1-3 dni od wpłynięcia należności.  Jeśli z jakichś powodów istotna jest wysyłka natychmiastowa - proszę powiadomić nas o tym mailowo fartus@fartus.pl W miarę możliwości postaramy się dostosować do potrzeb.

16. Zamówienie na terenie Polski:
a. może być dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX ewentualnie Poczty Polskiej pod adres wskazany w formularzu zamówieniowym;
b. od momentu nadania jest dostarczone w ciągu:
- 1-3 roboczych – za pośrednictwem K-EX  pod wskazany adres pocztowy;
- 1-3 dni robocze – za pośrednictwem Poczty Polskiej pod wskazany adres pocztowy;

17. Zamówienia poza terenem Polski obecnie nie są realizowane.

18. Sklep Internetowy http:/fartus.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zawiniony przez Pocztę Polską lub Firmę Kurierską;

19. Wszystkie towary dostępne w Sklepie Internetowym http://fartus.pl podlegają wymianie, jeśli:
a. zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu firmą kurierską (niezbędny jest protokół zniszczenia sporządzony w momencie odbioru przesyłki w obecności kuriera);
b. towar jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu; 


Polityka zwrotów

20. Zgodnie z "ustawą z 2 marca 2000 roku O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami)" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 28 dni od daty odebrania przesyłki powiadamiając nas o tym drogą elektroniczną lub listową. Produkt zostanie przyjęty o ile nie był używany i nie jest uszkodzony.

21. Towar należy zapakować w taki sposób, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu, dołączyć kartkę z nazwiskiem, imieniem, adresem oraz numerem konta bankowego, na które ma być dokonany przelew za zwracany towar.

22. Zwroty przyjmujemy tylko na adres:
P.P.H. FARTUS ul.Oficerska 2/52, 38-400 Krosno

23. Aby zlecić zwrot towaru prosimy dokonać zgłoszenia tego faktu drogą elektroniczną lub listowną. Po otrzymaniu zlecenia zwrotu firma FARTUS zleca kurierowi odbiór paczki lub paczek. Przesyłka ze zwracanym towarem realizowana jest na koszt firmy FARTUS. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu towaru wraz z ceną dostawy jeżeli taka była doliczona w momencie sprzedaży. Należność za zwrócony towar zostanie przekazana przelewem na konto bankowe Klienta w ciągu 3 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

Inne